Sunday 15 May 2011

Heel lang geleden

Wat is het lang geleden dat ik iets gepost heb op mijn blog. De rede was dat ik mijn password kwijt was :(
Maar dat betekend niet dat ik stil gestaan heb de afgelopen tijd!
Ik heb een nieuwe vleugel en nieuw harnas wat ik al uitgebreid heb kunnen testvliegen!

Mijn eerste vlucht van dit jaar vond plaats in het weekend van 11 maart. Ik wilde eerst mijn nieuwe harnas uitproberen op mijn 'oude' vleugel. Dit ging boven verwachting goed. ik merkte weinig verschil met mijn oude harnas, dus de volgende dag gelijk mijn nieuwe vleugel uitproberen!
Het was een rustige dag in Serrig, de omstandigheden zagen er goed uit, een rustig soarwindje en hier en daar een belletje. Super omstandigheden om een nieuwe vleugel uit te testen. De staart ging goed en het vliegen was even wennen maar vond al snel mijn draai erin.
Wat een super toestel! :D

Na de testvlucht ben ik nog een aantal weekenden naar Neumagen geweest om nog meer vlieguren te maken en de vleugel beter te leren kennen. Ook het trainingsweekend met de kernploeg vond plaats in Neumagen alleen jammer dat niet iedereen aanwezig kon zijn.

1 comment:

  1. Ziet er strak uit! Mooie kleuren. Zo te zien een cameraatje aan de kiel? Heb je daar ook mooie foto's van?

    ReplyDelete