Sunday 15 May 2011

Tolmin (Plus-5) Dag1

Dag 1
De eerste dag in Tolmin was erg goed bevallen. We zijn rond 12u de berg op gereden en rustig aan gedaan. Ik was nog nooit in Tolmin geweest maar op de heenweg heb ik al een aantal gave bergtoppen gespot waar ik wel langs zou willen vliegen.
Mijn doel van vandaag was om de stek te ontdekken. Het werd een klein overlandje naar Kobarid (30km)en terug naar het landingsterrein omdat ik een donkere wolk aan zag komen. Ik stond nog geen 30sec op de grond of de wind na opeens toe tot 50km/u en meer!
Ik was blij dat ik aan de grond stond want Aeros die nog in de lucht zat kon geen mooie landing meer maken.

Dat was dag 1

3 comments:

  1. Klinkt vet. Mooie stek daar in Toolmin. Ik was er toevallig kort geleden ook. Relaxte camping in de buurt, mooie weg naar de start en prachtige bergen (en dalen om te landen).

    ReplyDelete
  2. haha! (Y) ja was nice. Je hebt op een nieuw toestel gevlogen? :p Ging ook erg goed hoorde ik.

    ReplyDelete
  3. Klopt, de Orbiter van ICARO. Gaaf toestel, lekker vliegen en goed landen. Vliegt wel wat sneller dan ik gewend ben dus ik moet wat rustiger starten anders ga ik als ee straaljager de berg af.

    ReplyDelete